fatmayalcin Merhaba kızlar 2 ay 3 günlük olduk saçimi boyamak istiyorum ama emziriyorum bir etkisi olur mu kizima boyatan annnelerimiz var mı yardımcı olursanız sevinirim ☺️☺️
tontonanne fatmayalcin doktorum dipten olmadigi sürece boyatabilirsin demişti ben o şekilde yapmıştım
happychilded Ben 9 ay boyatmadım fakat sonra bebeğimin mevludune yakın 2 aylıktı boyattım, sütten falan geçer mı onu da bilmiyorum boyatcaksan da sadece spreyler pudralar iş görür bence sadece dipler için