Bebeğim 1 yaşına giricek. Dişten olduğunu biliyorum ama gece 10 kere kalkıp emmeden asla uyumuyo. Doktor gece beslenmesini tamamen kes dedi. Ama nasıl yapıcam kucağımda pışpışlıyorum ağlıyo yanıma uzatıyorum ayağa kalkıyo uzanmıyo bile. Cin gibi. Sırf emmek için bazen 5 dkda bir uyanıyo emzik tutmuyo kendi bıraktı. Yardım edin ya gece emmesini nasıl kesicem veya nasıl azaltıcam. Uykum için sormuyorum. Kilosu da gece çok emdiği için fazla doktorumuz da o yüzden düzgün uyumuyo diye gece beslenmesini kes dedi.