Sadece alt kesici iki dişi ve üst yan kesici iki dişi geldi orta boş öyle vampirella gibi canım kızım😅 ama aşiri huysuz ve zor bu ara 8 ay uyku gerilemesi mi atak mı diş mi anlamıyorum var mı böyle bizim gibi olan dişleri ve ne kadar sonra çıkıyo acaba onlar ayyy her gören şaşırıyor psikolojim bozuldu😅