hanifeceylan Klima kullanıyorum, bebeğimin sabahları burnu tıkalı oluyor kuruyor sanırım. Oda nemlendirici kullanan memnun kalan var mı? Önerileriniz ne?
marsuk hanifeceylan bize doktorumuz klimalı ortamda bebeğin burnu kurur sabah akşam serum fizyolojik damlatabilirsiniz ama sümük olmadığı sürece çekmeyin dedi. Oda nemlendiriciden önce bunu öneririm. Oda nemlendirici de marka bilemem ama su haznesi üstten rahat dolan ( parça çıkarmakla vs uğraştırmayan) ve kumandalı bir model olursa rahat edersiniz. Bunlara dikkat edin derim
nnoktaa hanifeceylan şehirdışına tatile giderken kanz almıştık ebebekten. Ciddi işe yaradı. (En çokta eşimde işe yaradı😂) uyandığımızda ağız kuruluğu olmuyordu.
7278 İnan hepsi aynı hiç yüksek fiyatlılara gerek yok ben dandik bişi aldım markasınu bile hatırlamıyorum şu an evde olsm yazacaktım ama tüm odayı nemlendiriyor