Zeyno123 25 gunluguz kizlar sutum cok az mama ilk olarak sma aldik mal fiyatlar cok pahali dun bimde bebevita diye bi marka gordum acaba nasil kullanan varsa soyleyebilirmi
emirtalhacanm Zeyno123 sütünü arttir luften stres yapma ve dut çayı bol yeşillik ye maydanoz hariç dinlen ve doktor demeyene kadr mama başlama sonra memeyi hiç tutmuyorlar benim ilk bebeğim tecrübeli değildim pişmanım şimdi
mervedefneduru Zeyno123 organik keçi sütlü vs değilse hemen hemen hepsinin içeriği aynı katkılı malesef. Bebivita da üretici hipp araştırın bende burda okumuştum araştırıp öyle başladım. Malesef diğerleriyle arasında 3 katı fark var artık
Zeyno123 emirtalhacanm ilk kizimda cok guzel sutum vardi ama bu ikinci dogumda yok bebegin doymadigi cok belli surekli agliyo mamayi verince karni doyunca aglamasi kesiliyo stres falan yaptigim yok ama bol bol su iciyorum yesillik bol yiyorum dinlenme malesef.olmuyo tek kusur belki odur
emirtalhacanm Zeyno123 sen hiç kusurlu değilsin dünyanın en mü annesisiz eksik hissettiren etraf kulaklarını tıka onalra bide nasip işi nasip varsa doyasıya içer nasipte yoksa mama vericem üzme kendini ne olur ben kendimi çok yiprattim❤️