Oğlum 22 aylık bu sabah 6 da kalkmalar ne zaman bitecek çok sıkıldım ve yoruldum artık…
Ne yapsam olmuyor gündüz 3-4 saat uyuyordu ondan kıstım 2 saate düşürdüm öğlen uykusundan en geç 3 te uyandırdım yordum yormadım yatırdım yok olmuyor sabah 6 dedi mi ayakta o kalktı mı illa herkes kalkacak baba anne yanında olacağız birimiz uyusun birimiz baksın yok 😓😓😓😓