birprensannesi41 canım bu siteye ilk attığım post benim de maalesef aynıydı. Sana gönül rahatlığıyla diyebilirim ki “geçiyor”. Denemediğim gaz damlası kalmadı. Metsil, nurse, sabsimplex vs vs. En son karnına acı elma yağı sürdüğümü hatırlıyorum gazını alsın diye. Her hafta acile gidiyorduk. Bir gün acildeki çocuk doktoru bana şey dedi, tek çaresi bunun zaman. Bir gün gaz sancısı pik yapacak, hiç ağlamadığı kadar ağlayacak ve kesilecek. Cidden dediği gibi de oldu. Bir gün iftardan sahura kadar kesintisiz ağladı. Hatta morardı… Ve cidden o gün son oldu. Maalesef bunun tek çaresi zaman. 3 aydan sonra sancı vs kalmaz. Ağlaması da kesilir haliyle. Kızım şuan 19 aylık ve inan o yaşadığım süreyi şimdiki halleri unutturdu çoktan. Çocuk 5 ayına girdiğine zaten yaşattığı bütün olumsuz deneyimleri unutturacak sana annesi☘️. Üzülme lütfen, seni çok iyi anlıyorum. Geçiyor, geçecek. Biraz daha sabır. Bide ben pilates topuna otururdum, çocuğu da kucağıma alırdım. Hafif hareketlerle ziplardim. Hem o sayede gazını çıkarırdı, hem de uyurdu. Belki sizde de işe yarar. Allah yardımcın olsun❤️