nilayalin kızımı dogdugundan beri yüzüstü yatırdım cünkü öyle rahat etti. Sırt üstü kusar bogazına kacar diye korkuyodum zaten. Şimdi 5 buçuk aylık dönebiliyo artık. Yan yatarak uyuyo bazen kendini yüzüstüne ceviriyo sonra. Bazen sırt üstü uyuyo. Emmeye bana doğru dönüyo😂