Miran2903 merhaba iki kızımda geniz etinden ameliyat oldu büyük kızım 2 yaşında oldu hasta olmuyodu sadece nefes almakta güçlük çekiyordu gece artık uyku apnesine çevirmişti nefesi durma noktasına geliyordu 2 yaşında oldu şuan 5 yaşında ve çok şükür sıkıntımız olmadı tekrarlamadı küçük kızım 10 aylıkken oldu o sürekli kulak enfeksiyonu oluyodu burnu çok tıkanıyodu ve bronşit oluyodu kulağına tüp takıldı geniz eti alındı ve bademcikleri törpülendi ama bize çok çare olmadı kulağımız akmaya devam etmişti ve biz her 20 günde bir antibiyotik kullanmak zorunda kalıyoduk çok doktor gezdik her doktor antibiyotik veriyodu en sonunda bir tane çocuk doktoru bulduk ve onun tedavisiyle sağlığına kovuştu kızım eğer aceleniz yoksa bence bir çocuk dokturuna görünün ve alerjisine bakılsın çünkü geniz eti alerji ve reflüden büyür önce onun tedavisi olsun iyileşme olmazsa ameliyat olun.