ulkiyekhrmn Bebeğim 2 ay 10 günlük, bazen ¾ saniye ayakları titriyor ve duruyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba, normal mi?
tontonanne ulkiyekhrmn normal canım benim bebeğim 5 aylık olacak neredeyse doktorum 1 yaşına kadar normal dedi aynı senin gibi 4 5 saniye titriyordu cocuk norolojiye bile götürmeyi düşündüm doktorum gerek görmedi yenidoganlarda olabilecek bi durummis
[silindi] ulkiyekhrmn Merhaha bebeğinizin ayak titremesi normale döndü mü acaba? Benim bebeğimde de oluyor ara ara.
MinikPandam_ annekadin21 moro refleksi tam olarak öyle bir şey degil aslında ama o tarz bir şeydir belki.
annekadin21 MinikPandam_ yok buda onn icine giriyor. Kendi doktoruma da sormuştum oda öyle demişti 3 4 saniye kdr bacagi titretiyor. Ben önce huzursuz bacak sendromu diye dusundum. Eşimde var cnku. Ama doktorum.moro dedi
ardenmomyy Eğer elinizle tutunca duruyorsa korkulacak bir şey yok demektir benim bebeğimde de 3-4 aylık olana kadar vardı
zeynepervaseda Merhaba benim bebeğimdede var aynısı ayak titremesi doktorumuz 3 ayına kadar geçmezse nörolojiye göndeririz dedi içime bı korku saldı hala buralardaysaniz yazarmisiniz nasıl oldu geçti mi sizinkiler görselde ekleyebilirim sizinkiler gibi mi diye bı bakın
[silindi] zeynepervaseda Ben bir nedenden bugün beyin sinire gitmiştim oradaki doktora söyledim devam ederse nöroloji görsün dedi bana da. Burada çok kişi yazmış ama normaldir inşallah.
[silindi] zeynepervaseda Ben bir nedenden bugün beyin sinire gitmiştim oradaki doktora söyledim devam ederse nöroloji görsün dedi bana da. Burada çok kişi yazmış ama normaldir inşallah.
[silindi] ulkiyekhrmn merhaba lütfen görürseniz yazın benim de 55 günlük bir bebeğim var onun da saniyelik ayakları titriyor dokununca duruyor sizin bebeğinizde de böyle bir problem varmış galiba herhangi bir sorun olmadı inşallah değil mi?