Ya geceleri sürekli uyku halinde birden ağlayıp susuyor ve bunu abartısız 15-20 kez sabaha kadar tekrarlıyor. Yani aylardır böyle 14 aylık 10 aydır böyle diyebilirim. Nazar diyor büyükler korkutuyorlar okutmak lazım diyorlar ama ne yapmalıyım tükendim artık uyanmaktan ayrı ona üzülmekten ayrı. İçini çekiyo bildiğin ağlarken 1 2 dk ağlıyo susuyo kendi kendine