-sevimlipolyanna- 9 aylık oldu. Doğdundan beri geceleri Aralıksız uyuduğu tek bir an dahi olmadı. Saat başı uyanmaya başladı çıldırıcam. Yorgunluktan dayanamıyorum artık. Sadece meme de uyuyor eridim bittim tükendim artık. Yok mu bu işin çmzi merhaba yolu yaaa 😭😭😭
-sevimlipolyanna- -sevimlipolyanna- Kendime kızıyorum bem nerede hata yapıyorum. İlk bebeğim ben bu işi beceremiyor muyum neden bu çocuk sadece memeyle uykuya geçebiliyor nedeeeen. Hadi memeyle uyumayı geçtim neden sürekli uyanır nedeeeeeeeeeen
Aselinannesi0655 -sevimlipolyanna- çözümü tabi ki var desteksiz uyumayı ögretmelisiniz. Uyku meme baglantısını keserek. Kızım 9 aylıktı egitim almıştım. Şuan 3.5 yaşımda. 9 aylıktaz berş hem kendi odasında hem de desteksiz uyuyor. Sadece su içmeye kalkar döner yatar.
Caglafalan -sevimlipolyanna- seni o kadar iyi anlıyorum ki 14 aylık olduk hala aynıyız. Yaşında düzelir falan hikaye ne zaman düzelcek bilmiyorum gerçekten tükenmiş durumdayım uykusuzluktan artık dalgın bir insan oldum dengem bozuldu
-sevimlipolyanna- O kadar özeniyorum ki çocuğu desteksiz ve aralıksız saatlerce uyuyanaa… Hep hayalimdiir. Ağlama sesini duydukça saate bi bakıyorumm hoop daha ne oldu da kalktı diyorum yaa
esmaaykur emzik almıyormu ? hamak beşik varsa onda uyutun benim oğlum kolikti mahvetmişti beni beşikten fayda gördüm
-sevimlipolyanna- esmaaykur Canım denememdeğimiz şey kalmadı. Eşim sağ olsun milyon tane emzik aldık. Hamak beşikler kurduk yok bana mısın demiyor. Biraz küçükken bacak daa sallayarak da yatıyordu şimdi çığlığı koparıyor. Meme de memee
-sevimlipolyanna- esmaaykur doktor dudak tiryakisi olmuş alışkanlık yapmış diyor kilo alımı da iyi bilmiyorum ki nasıl anlıycam sütün yetip yetmediğini 😩
esmaaykur -sevimlipolyanna- dişlerden dolayı olabilirmi benim oğlumda öyleydi yatmadan calpol alerji damlası verıyoruö güzel uyuyor onlar vermedıgımde sureklı uyanıp aglıyor dişlerden dolayı
esmaaykur -sevimlipolyanna- ay ne bilim canım Allah yardımcın olsun belki senib kokuna alışmış kokunu istiyor yatagında yatmak istemiyor 17 aylık oğlum 3 aylık kızm var ıkısıde yanımda yatıyor kalkıtıgım an uyanıyolar oğlan şükür biraz düzene girdi
-sevimlipolyanna- esmaaykur Zaten alerjik bi bebek. Ama ben içeriğinden dolayı o zaditen alerji damlasını kullanmak istemiyorum. Belli bir süre sonra o da bağımlılık yapıcak. Sürekli ağrı kesiciylede olmaz. Valla ne yapacağımı şaşırdım bana uzun süre etkili olabilecek çözüm yolu lazım. Acaba bu uyku eğitimleri vss. İşe yarıyor mu
esmaaykur -sevimlipolyanna- emzirdikten sonra uykudaysa emzigi tık agzına hamakta salla bi kaç gün hamakta uyusun beyfendi
esmaaykur -sevimlipolyanna- uyku eğitimi işe yaramıyor zaditen neden kuşlanmıyorsun geniz akıntısınada iyi gelıyor benım oğlum sürekli hasta oluyordu antibiyotıkler havalar en son cocuk doktoru zaditen verdi kullan hasta olmasada kullan geniz akıntısına ıyı gelıyor eczıda aynı şeyi söyledi bence deneyin derim
esmaaykur -sevimlipolyanna- diş dönemi çok sıkıntılı ben hala cekıyorum oglumun dişleri geç cıkmaya basladı 8 ayda ilk dişi cıktı şimdi azı ve kopek dişleri gelıyor çay kasıgı calpol zaditen verıyorum yatırmadan önce iyi geliyor
-sevimlipolyanna- esmaaykur Tavsiyelerin için çok teşekkür ederim canım benim pazartesi hemen tekrardan yazdırıcam o damlayı. En azından çocuğumda rahat eder sürekli uyanıp rahatsız hissetmez günde ne kadar kaç kere veriyorsun
esmaaykur -sevimlipolyanna- günde 1 defa akşam yatmadan kaç kiloysa okadar damlatıyorum bir dene bakalım inş uyur güzel güzel sende sıkma canını anneliğinde sıkıntı yok şimdiki bebekler bir garip dünyayaya bilmiş gelıyorlar eskilerimiz koyardı beşiğe kundak yapıp salla babam salla biz nazlıyoruz