rabiaakkan sizin de 3,5 aylikken baslamis valla arastirdim ama atak gibi duruyor bu halleri cunku tum bebeklerde ayni zamanlarda ayni seylerin yasanmasi tesaduf olamaz biberon reddi gercekten cok zorluyor insani uykusuz kalayim ama o ac kalmasin diyorum icimden sonra uykusuz da kalmayayim o da ac kalmasin ne diledigine dikkat et diyorum 😂 Allah sabir versin bu gunleri sukunetle atlatabilmek dileğiyle.. biberon basligi degistirmeyi kesinlikle deneyeceğim