serpil00 Kızlar emzirirken adet düzensizliği oldu mu sizdede ben kırkım cıktı bir ayda iki kere adet oldum 2. Ayım olmadım 5 gün geçikti korunuyoruz ama test de yaptım cıkmadı ama bel agrısı sancı var bide sezaryan oldum ondan mı acaba psikolojim bozuldu
Deletedmom_112 serpil00 bende 2. Sezaryen doğumumu yaptım oğlum 13 aylık 9 aylıkken emmeyi bıraktı ama adet döngüm daha düzensiz doktor düzene girmesi 2 yılı bulur dedi. Yani eğer korunuyorsan boşa stres yapma,
cananlaren serpil00 doğumdan sonra tabiki düzensizlik oluyor 6,5 aylık kızım var kaç aydır geçen ay biraz hasta oldum gibi çok az şuan hala yok