20 aylık kafayı yiyeceğim her gece ağlamaktan bıktım her saat başı uyanıyor emiyor geri uyuyor bazen tekrar ayağımda sallıyorum öyle uyuyor memeden keseceğim yeter sanki evde yenidoğan var doğduğundan beri 2 saatten uzun uyumadım bıktım artık yemin ederim gece olsun istemiyorum