Merhaba hanımlar 3 gündür tatildeydik bugün dönerken yolda alnımda bir şişlik peydah oldu ilk başta alnım bronzlaştı gölge vs sandım yok baya şiş darbe falan asla olmadı. Gece ise şişlik aşağı doğru inmiş kaşlarımın ortasına doğru. Küçük değil avuç içi kadar bir şişlik. Geçmezse yarın doktora görüneceğim ama merak ettim var mı fikri olan ne olabilir bu