[silindi] Merhaba bebeğim formül mama ile besleniyor . Anne sütü içmiyor içmedi . 4.ayına gireceğiz doktorumuz havuç patatese başlayabilirsiniz dedi . Tabiki doktordan iyi bilemem ama yinede erken geliyor başlama fikri ? Sizler ne zaman başladınız ?
[silindi] [silindi] canım benimde kızım anne sütüyle beslenmedigi icin doktorumuz 5. Ayımızda başlattı sorun yok başla bence🌸 ama havucu sevmedi bende yogurduna karıştırıp veriyorum öyle sevdi.
Bal_1 Doktorun başla dediyse başlayabilirsin sonuçta bu formdaki hiçkimse doktorundan daha iyi bilemez çocuğunu benim bebeğime de doktor başlayın dedi 4ay 5günlük havuç ile başladık şimdilik sorun yok
[silindi] Bal_1 Özur dilerim eklemeyi unuttum başka bir doktora sorduğumda henüz erken 6.ayında tadimlara başla dedi .
Bal_1 [silindi] ben ilk gün buharda haşlayıp çatalla ezmiştim biraz zorlandı ikinci gün de suda haşladım çatalla ezdim daha rahat yedi yarın da çorba şeklinde vermeyi düşünüyorum