alpisko58 Merhaba, bebeğim hala zayıf boyu da az uzuyor.Ama kendi
Eğrisinde minicik de olsa büyüme var diye endokrine gönderilmedik.
O mamaları asla içiremedim başka markalar da denedim ama oğlum süt ve türevleri şeyleri kabul etmiyor.
Şuan 11,3 kilo civarı tahminen boy da 86 87 cm
Bazen iyi yiyor bana göre ama kilo olarak yansımıyor yaramıyor mu bilemiyorum.
Alerji testi yaptırdık alerji çıkmadı ama kan değerleri yüksek cıkmıs gecmiste.
Gelisimsel pediatriye gittik orda da beslenme saatlerini düzenlediler ama fark olmadı en son genetik olabilir dedi gelisimsel pediatrist
Şuan reflüden şüpheliyim.Sabahları ağız kokusu ,gece diş gıcırtdatma vs var.Bir doktora daha götüreceğim bu konuda