Oslemm
Can anneler başına gelen varsa diye söylemek istiyorum bizim ilk topuk kanımız geçersiz dendi 2 kez kan verdik onda da tsh yüksek iyot eksik çıkmıştı takip edilip ona göre ilaç verilecekti çok şükür bin şükür bugün Sonuçlarımız temiz çıktı 🙏🏻 Anneler yüreği refah tutsun Rabbim bütün Bebişlere sağlık versin Sevinç’imi paylaşmak istedim birazda umut vermek 😍🙈🙏🏻