canbg Merhaba altını fiziki olarak mı mantıklı yoksa bankada hesap açıp almak mı nasıl önerirsiniz? Siz nasıl birikim yapıyorsunuz?
Morusevenanne canbg az bi tutarsa fiziki altın mantıklı ama yüksek yutarsa evde tutmak bence sakıncalı. Fiziki altında alım satım farkı çok daha az oluyor
zekkk canbg ben de merak ediyorum altın hesap açtım ama daha yatırmadım para iyi öi kötü mü bilemedim
Lolik canbg bankadan alıyorum ama bozduracağım zaman bankadan fiziki isteyip kuyumcuda bozdurucam bankalar çok komisyon kesiyor
[silindi] canbg borsada oynuyarak 140 bini 145 yaptım 😄 ama sürekli başında durmak takip etmek lazım dusuyo gibi sinyal verdignde satmak lazim
zekkk Lolik hangi banka nasıl oluyor biraz anlatır mısınız atıyorum altın hesaba para yatırdınız çekerken banka para mı kesiyor
Lolik zekkk kuveyttürkten alıyorum diğer bankalar fiziki veriyor mu bilmiyorum ama kuveyt veriyor. Ordan alıyorum bozdurmak istediğimde bankadan istiyorum normal gram bozar gibi kuyumcudan bozduruyorum