Arkadaşlar merhaba benim bebeğim 32 günlük doğduğundan itibaren 25 gün düzenli mama kullandı şimdi kestm içmiyor fakat bazen doymuyor 2 ölçek yani 60 ml kadar veriyorum ama mama içince inanılmaz kusuyor doktora götürdüm bişey yok diyor fakat mamayı ne zaman içse fıskırtarak kusuyor neden olabilir?