Hanımlar merhaba, sorunumu tarif edicem aynısını yaşayan var mı, kurtulan var mı merak ediyorum. Yalnızca ayak baş tırnaklarımda olan bir durum. Sürekli alttan yeni tırnak geliyor. Tamamen yukarı çıkana kadar çizgi duruyor, tamamen yukarı çıkıp biter bitmez dipten bi daha başlıyor. Doktor da bi şey diyemedi normal olabilir falan dedi sıkıntı yok dedi. Ama bu bir sıkıntı benim için. Belki dedim bu kadar insanız şurda belki yaşayan çözüm bulan vardır🥹