encet Kizarmisdondurma valla o biraz karışık uykuya giderken içiyo uyku arasında içiyo gece o kadar fazla uyanıyo ki her uynmasında 60 cc en az içiyo ben bile günlük takibini yapamıyorum
bikahveicelimmi encet ben anlamıyorum en az 2 ana öğün ek gıda demişsiniz bi de bu kadar mama içiyorsa o zaman ana öğünlerden çok az yiyor olması lazım?
Kizarmisdondurma encet geceleri alışkanlıktan uyanıyordur Kahvaltısını güzel edip sonra mama içiyorsa gündüz içmesinde de sakınca yok Sadece geceyi kesmek lazım