Nurtosun benm kızımda 10 aylık olacak , öne baya eğiliyor emekleyecek gibi ama gidemiyor, tutunup kalkma yok yürütmeye çalışıyorum basmıyor da doltora sordum çok kuvvetli bi sorun yok canımistemiyor keşfetmedi daha desteklemeye devam et dedi, istediklerini işaret edince yürüterek aldırmaya çalışıyorum artık ama basıp adımlamıyor