Elisarli 30 sene İstanbul’da ailemin yanında yaşadım. Eşim polis memuru evlenince Ankara’ya geldim. Şu an İstanbul’a gitmek bile bana eziyet geliyor şehre girdiğim anda bunalıyorum. 10 gün sonra tekrar ailemin yanına ziyarete gideceğiz ama gram içimden gelmiyor. Öncelikle çok kalabalık bir şehir, Suriyeli, Afgan’ı, Pakistanlısı bir dünya ırk var. Trafik çok kötü, kiralar çok pahalı, en önemlisi büyük deprem beklenen bir yer. Siz bilirsiniz tabi ama ben olsam tercih etmem. Allah nasip ederse burdan doğu görevine gideceğiz dönüşte Balıkesir, Çanakkale gibi yerler tercih etmeyi düşünüyoruz.