bebelideli Sabah temiz ve toplu bir eve uyanmaya bayılıyorum. Yarın piknik de var. Hazırlığa vakit kalsın ☺ Tüm odaları topladım süpürmüştüm akşam üzeri zaten. Yerleri de bir güzel sildim lavantalı sularla😍 Şimdi mutfağı toplayacağım. Makineye çamaşır attım yıkansın onu asacağım. En son banyoları temizler duşumu alır yatarım. Şimdi kendime buzlu bir kahve yapacağım. Kulaklıkları takıp yeşilçamdan bir film patlatır mutfağı toplarım😁 Sizler napıyorsunuz?
AnnaKurt bebelideli Ayyy canım evimde ben 🥲 gideyim de fosur fosur yıkayayım. Kolay gelsin sana da canım benim
Irmakk1 bebelideli bacım gece gece bu ne enerji ben sadece TV açıp aylak aylak oturuyorum mutfağı zor topladım siz bu enerjiyi nereden buluyorsunuz🤐
QueenMom__ bebelideli aha desene 2. E az kalmış hahhah bende aynen çok rahatken birden başa sardım.. 😅
Melek_annesi_06 bebelideli benim işim bitti mutfak salon temiz çamaşır yok bulaşık ortada bişey yok çok şükür sabah kalkınca o temizlik bir rahatlık veriyor ki 🤭🤣 ne güzel temiz eve uyanmak
Mmeelliikkeee bebelideli müstakil bi yerde mi yaşıyorsunuz acaba merak ettim , gece bunları sessiz yapmam mümkün değil, bina yeni ama gece su sesi bile fena geliyor borulardan . Zaten pilimizde bitiyor iki tanesiyle , size kolay gelsin iyi keyifler
bebelideli Mmeelliikkeee Hayır, apartmanda yaşıyorum. Apartmanda sadece iki aile var. Gerisi yurtdışında yaşıyor. Yaşamasaydı da yer silmekle ne sesi olacak yahu😄 Çamaşır makinem çok sessiz zaten 😄
Deletedmom_109 bebelideli sizin yaptıklarınız anne evinde sankim hiç evi barkı yokmuş gibi okuyan ben 😁 tatildeyim no ev işi yes rahatlık🤷🏻♀️
bebelideli Deletedmom_109 Kız ben anne evinde daha çok yoruluyorum annem çalışıyor bana bir faydası yok bebe konusunda 😄
gulcankrty Bebeğim hala ayagimda ve uyumasını bekliyorum o uyuyunca muhtemelen bende uyumuş olurum yazını okuyunca kendi evim temizlenmiş gibi rahat ettim valla 😂
asell13 bebelideli anneannemdeyim salça yapıyoruz daha eve gidemedim gşytiğim gibi duş alıp uyuyacam 😅
jap bebelideli lavanta eşler arası soğukluğa sebep oluyomuş bi enerji uzmanı mı neyse onda görmüştüm instada. Vanilya portakal kokuları daha iyiymiş karı koca açısından
bebelideli jap Yok vallahi hiç de soğukluğa sebep olmuyor. Ben senelerdir kullanırım yastıklarımıza bile damlatırım. Tam tersi adamdan kaçacak yer arıyorum ama kaçamıyorum 😂