Aynısını yaşıyorum. Bir hafta hiç emziremedim. Çünkü resmen ısırdigi yer delik olmustu. Onun acısından canım çıktı. Sonra sadece geceleri emzirdim. Şimdide ısırmaya başladı anda parmağımı ağzına sokuyorum hafifce mecbur bırakiyo ısırmayı. Emzirmeyi kesip 5-10 dakika bekliyorum. Sonra tekrar deniyorum. Devam ederse emziremiyorum bi sure ama asla tepki vermiyorum. Cunku tepki verdimde daha sert ısırıyor