Merhaba arkadaşlar bıgun çok kötü bir olay Yaşadım az kalsın oğlum boguluyordu oğlum 10aylık lütfen dikkat edin sizde elimin gömleğini diktim. İğne vs asla yanında uğraşmam ama küçük bir ip düşmüş oğlum heryer gidiyor onu bulmuş ağzına koymuş ben bilmiyorum tabi sonra bu ara diş döneminde bşriey yemiyor asla bende köfte yaptım yoğurtla yer dedim tabi ben küçük parça yapıp veriyorum asla yemedi ağzına tuaf yapıp durdu kusmak ister gibi ve çok ağladı yarım saat ilk önce dişe yorumladım ağrısı var diye eşimde öyle dedi sonra baktım her zaman kinden çok değişik şekilde ağzını tuta şeyler yapıyor anladım ama dedim heralde kıymayı bu tutamadım bogaıznda takılı kaldı baya ağladı. Yani karnını. Masaj yaptım hafif Çok fena şekilde istifa etti baktım iç yutmuş yavrum yine aynı yaptı elimi ağzına bişey var heralde bakayım der gibi ağzına daha koymaya kalkmadan yine aynı şekilde istifa etti çocuk rahatladı ya boguldaydı takılı kalmış heralde kendimi çok suçladım ağladım ama kimsem yok uzaktayım ailemden. Ev yemek iş hepsi bana bakıyor eşim yardım ediyor ama oda uykusuz napsın