ecemmmay Kızlar 2 aylık bebişimiz var ve bilirsiniz ki her şeyi kısıtlı yapabiliyoruz, bu sebepten eşimin doğum günü için farklı ve unutamayacağımız bir şey yapmak istiyorum önerilerinizi alırımmm
denizalismom ecemmmay benim eşimin doğum günü 11 gün sonra. Ben küçük bir pasta siparişi vercem. Üzerine sade iyi ki doğdun babamız yazdırmayı düşünüyorum. Sade ve baş başa 🌸
Lolik ecemmmay ben evde biz bize kutlamayı seviyorum . Bu sene 30 oldu 🥹 pastasını kendim yaptım , sevdiği yemek ve mezelerden geleceği saate göre masa hazırladım, kapıyı oğlumla elimizde pastayla açtık tatlı oldu
Eizeee ecemmmay eşimin doğum günü geçen aydı pastasını evde kendim yaptım üzerine iyiki sen yazdım minik minik kalpler yaptım kızımla kutladık guzeldi