Merhaba sevgili anneler,
Oğlum bugün 10. ayına girdi. Gündüzleri çok güzel vakit geçiriyoruz, gündüz iki uyku yapıyor yaklaşık 1,5 saat uyuyor 2 kez. Fakat bu aralar, son 2 3 haftadır neredeyse, geceleri uyandığında çok ağlıyor, diş sancısı olduğunu düşünerek calpol veriyoruz ara ara. Şimdiye kadar iki alt ön dişi çıktı. Doktorumuz 1. Yaşa kadar gelmenize gerek yok demişti geçen ay. Fakat biz yine de bir göstereceğiz sanırım, uykuları çok kalitesiz hale geldi ve ağlamasını durdurmak sakinleştirmek zor oluyor. Ağladıkça çok terliyor özellikle kollarından. Çok terleyen bir bebek. Uyuduğu odada klima çalışıyor ama ağlayıp sıkınınca çok terliyor.
9-10 ay civarı böyle sorun yaşayanlar var mı aranızda? Gece uykuları 1-2 ay önce çok daha iyiydi.
Bir de arabada uyumamaya başladı, koltuğunda oturmak da istemiyor, seyahat etmek işıenceyd dönüştü, çok tüketti beni bu süreç. Brlki benzer süreçleri çözen birileri vardır aranızda.
Yardımlarınızı bekliyorum🌸🌸