rusene benim oğlum da 2 yaşına girecek ve en başından beri iştahsız. Kahvaltı özellikle asla yapmıyor ki biz her sabah çeşit çeşit hazırlarız kendimize
Bizi sofrada sürekli gördüğü halde canı istemez tadına bile bakmaz
Hala emdiği için mi bu şekilde bilmiyorum .
Bende ona puding yapıyorum genelde. Makarna lütfenin keçiboynuzu unlu şekersiz pudingi var içeriği güzel. Onu yaparken içine yumurta sarısı da kırıyorum. Ayrıca ceviz badem unu vs ekliyorum. Deneyebilirsiniz belki sizinki de sever benim için kurtarıcı