Tatlimomy İpek kirpik yaptırdım ama sürekli aşağı düşüyor felan kirpikleri görüyorum normal bakarken gozumun önüne gelio ve ben bunları nsl cikartiricam yaptirdigim yerde çok uzak çıkartmak istediğim zmn nsl cikcak ya 😊😂
Yesillimon Tatlimomy Ay en sevmediğim olay ya aşırı rahatsiz ediyor en güzel lifting geçen ay yaptırdım hala kullanıyorum çokta rahat 😃ipek kirpik nasıl çıkar bilmiyorum
Show_must_go_on Tatlimomy tutup çekmeyin kendş kirpiklerinize zarar verirsiniz. Normalde au gelmemesi lazım ya ben çıkarmak istediğimde 2-3 gün yüzümü yıkıyorum ılık su ile düşüyor yavaş yavaş düşerken komik oluyor ama 2-3 güne düşüyor sudan dolayı
1meowmam Tatlimomy şimdi ne desem sıcak suyla yıka nemlendirici sür ama kendi kirpiklerinde çok hasar görür ya ben sürekli yaptırdığım için artık dinlendiriyorum lifting yaptırsaydın keşke
Femme1 Tatlimomy gözünüze göre büyük mu yaptırdınız acaba bende bir kere yaptırdım gayet iyiydi şimdi tatıle gitmeden yine yaptırcam
Laden Tatlimomy bende üçüncü günün gecesi delirip çıkarmıştım. Zaten hem astigmatım var gem miyobum iyice göremez olmuştum. En küçük boyunu taktırmama rağmen hemde. Makyaj temizleme suyuyla çıkardım ben. Pamuğa döküp kirpiklerimde biraz beklettim. Patır patır çıktı zaten😂
ArvenMom Tatlimomy sakın çekerek çıkarma kirpiklerinden olursun kopar sürekli tara fırça vermediler mi çok mu dipten yaptılar ne kadar sık yaptırdın bende kullanıyorum yıllardır hiç böyle birşey yaşamam
maygirl Tatlimomy yapan yer cikaracak:))ay bnde yaptrdm bi defa yaptrdgm an guzellk merkezden ayrilmadan daha söktrdum mahvildu gozlerm yasadklarm facia gbiydi🤣
Kimyageranne123 Tatlimomy bende 1 hafta önce yaptırdım böyle birşey olmuyor aşırı memnun kaldım sizin yaptırdıginiz kişi düzgün yapmadimi acaba?🤔 Bu arada kendiniz cikartamazsiniz kirpikleriniz kopar