yamaniskom En geç 3.5 aylıkken yapılıyor bizim doktorumuz 3 ay 10 günlük die yapmamıştı ben deli gibi doktor aramıştım istanbulda yaşıyorum Florya Medical park hastanesinde Muhammet bey vardı sağolsun o aşı en geç 3.5 aylıkken oluyor doktorunuz yan etkisinden cesaret edememiştir dedi kendisi yaptı 2. Dozda 5 aylıkken oluyo die hatırlıyorum oğlum şuan 2,5 yaşında eğer 3 aylık olduysa hiç zaman kaybetmeyin süresi geçmesin ağızdan damla döküyolar zaten ama yan etki alerjik durum olabileceği için hastanede yaptırmanızı tavsiye ederim aksi durumlarda hemen müdahale ederler