iremdevin Merhabalar, bebeğim 3 aylık. 6-7. Ayında odasını ayırmayı düşünüyorum ama güzel bir kameraya ihtiyacım var kullanıp memnun kaldığınız ürünler var mı? Bazıları baya özellikli oluyormuş hem ses hem de net görüntü istiyorum, önerilerinizi bekliyorum
Fatmauslu iremdevin e bebekten aldım vtech marka çok iyi memnunum açıkçası gece lambası var ninni söylüyor derece ölçümü var gece görüş 180 derece cevirebiliyorum . Ben balkonda otururken çok güzel izliyorum onu . Sesini duyabiliyorum
079aslankuzusu Kesinlikle we well infernetsiz heryerde görüntüsü ses izleyebiliyorsunuz bebeğinizi 2 yıldır kullanıyoruz her gittiğimizde yerde götürüyoruz internetsiz çalıstığı için cok iyi