Biz yeni başladık. İlk dersimiz dün oldu. Çevremde çok arkadaşım en az 1 sene devam ederek götürmelerine güvenerek ve memnun oldukları için gittim. Şu an her şey yolunda. Bende bazı yorumlarda şüpheye düşmüştüm ama galiba şubesinden şubesine fark var. Bizim gittiğimiz hem eğitmenleri hem işletmecisi hem de temizlik vs anlamında çok iyiydi