serife46 ben alıştırmaya çalışıyorum bir kaç kelimesi var. Anlıyor fakat konuşmuyor prematüre ağustosta 24 aylık olacak. Lazımlığa oturtturuyorum çiş diyorum beraber karşıma alıyorum oturuyorum oda oturuyor sadece çiş diyor , bir kere lazımlığa yapsa alkış aferin desek alışır öyle huyları var. Bu arada kelimeleri var anne , çiş , kedi , köpek söylediklerimizi tekrarlamaya çalışıyor telaffuz etmeye çalışıyor. Nasıl başlayacağım bilmiyorum.