Kızlar selam, 2 gün önce 2 yaşına girdi kizim. Ateslenmisti suan geçti, ama sürekli miz miz sürekli bi ağlama gecede uyumuyor sürekli uyanıyor ağlayıp sonrada zor uyuyor. Henüz en arka azilar ve üstten köpek dişler cikmadi alttan bi tanesi patladı. Sizce neden böyledir. Disten mıdır?