Adasmom_ ay benim oğlumda böyle. Görümcelerimin 3 er çocuğu var. Küçük görümcem de ilkini doğurcak. 6 sına da bakmış. Kaynanam annem falan diyor ki bu nasıl çocuk. Yerinde durmaz karıştırim, dağıtayım, dökeyim. Oyuncaklarla da oynar ama aklı hep teklikeli şeylerde. Sürekli düşer. Çekmeceleri boşaltıp içine girmek ister. Aşağı sarkim, yukarı tırmanim. Merdiven bulup çıkayım. Hiç durmaz yerinde. Kemer taksak bile mama sandalyesinden aşağı atar kendini. Nasıl çıkıyor içinden anlamıyoruz. Kafamızı çevirdiğimiz an yok oluyor 😅🤣 ama tempoya alıştım ben artık. 12 Ay 22 günlük şuan oğlum. Doğdu doğalı çok hareketliydi. Hatta hamileyken bile çok hareketliydi. Küçük görümcem de kınıyor biraz 😅🤣 inşallah onunki uslu olur. Emmesi bile sıkıntı. Bir amuda kalkmadığı kalıyor. Ama bu süreci güzel yönetirsek bence onlar içinde çok güzel olur. Tabiki bir yerden Sonra bizim enerji de nanay 😅🤣
Ben külot bez kullanıyorum. Islak mendili falan kestik. Her beze banyo yapıyor. Sonra da ayakta çekmece önüne koyuyorum. O çekmece karıştırırken hemen giydiriyorum 😅🤣 yoksa asla izin vermiyor.