novamom geçen sene Eylül de tomografi çekindiğimde pıhtı var dediler 2 gün yatmıştım hastanede ilaçlarla kan sulandırıcı iğneler kullandım şimdi de kontrol için gitmiştim. Pıhtı geçmiş o zmn teşekkür ederim yorumunuz için yarın doktora gidicem hayırlı sonuçlar alırım inşallah