Meri-Mel mdea Efsane maçtı eşim GS li ben Beşiktaş çocuk öksürüyor diye ben onunla ilgilendim ilk golden sonrasini izleyemedim ama eşim çok iyiydiler dedi.☺️
mdea Meri-Mel yeni transferler umut verdi. Hadi bakalım lig başlasın da bizde artık keyifle izleyelim BJK yi 😍
naynini Meri-Mel ikiyi gördüm, oh ya buradan dönmez artık dedim de beş beklemiyordummmm😄 helal olsun 🥂🥂🥂
DevosMom Meri-Mel Beşiktaş Hava Yolları gururla sunar 😂😂😂👌 Bu yıkın şampiyonu belli kimse tutamaz beşiktaşımı
Eminegul5 Meri-Mel ya harika bir maçtı mutluluğu hakettik helin gerçekten sarılalim🥲👏 hee bir de bebeğimin uyutuyorken icimize icimize bağırdık ama olcak o kadar 😂😂🖤🤍