Merhaba anneler bebeğim 2. Ayından beri bileğinde ağrı var bilek kismimda hafif bir kemik çıkıntısı oluştu doktora gittim film çekmeden kas yırtılmış dedi emzirdigim için birşey veremem dedi gönderdi uzun zamandır da biraz düzelme vardi o ilk basda aniden acı girerdi çok acırdı bu hafta temizlik yapdım biraz ondan sanırım dün geceden beri uyandığımda aşırı bir acıma ağrı oluyor hani böyle olmuyordu eskiden şimdi daha çok acıyor sanki bu durumu yasayan varmı kas yırtığı böylemi oluyor yani tekrar doktora randevu aldım ama merak da ettim gidene kadar