ballibadem_ ne demek Allah sizden de razı olsun..
İnsan sürekli kendini sorguluyor niye içmedi emmedi bugün aç kaldı inanın içmediği zamanlarda bende bir şey yiyip içemiyordum psikolojik olarak ..
Garip bir döngü annelik ..
Çok büyük bir vicdan muhasebesi..
Ama üzülmeyin elinden gelenin en iyisini zaten bebeğin için yapıyorsun bazen işte içmiyorlar canları sağ olsun nereye kadar içmeyecek sütünü ki illaki acıkacak ilişki arayacak o yüzden üzülüp ağlama arkadaşım gece emer gündüz emmemezse moralini hiç düşürme 🩷