anneyimben25 15 gün oldu biz beze bay bay dedik darısı size inşallah.
Öncelikle ;
Çok çok sakin olmanız lazım sabır işi bunu anladım ben.
Bağırırsanız korkuyor ve yapmıyor.
Ben ilk günden beri gece de bağlamadım tavsiyem bağlamamanız. ( yatağın Alezi vardı zaten birde tek kişilik alez serdim altına )
Çok şükür gece hiç kaçırmadık altımıza en korktuğum buydu.
İlk başta ne klozete ne de lazımlığa oturmak istemedi hiç zorlamadım kendi haline bıraktım.
İlk gün zaten hep altına kaçırdı yaptıktan sonra söylüyordu daha sonra alıştı söylemeye.
Sonra ben otururken klozete ona anlattım oda artık lazımlığa otururak yapıyor şükür ki..
Çişini yaparsan sana sürpriz vereceğim vs diye kandırmak zorunda kaldım çünkü hiç istemiyordu yaptıktan sonra aferim benim oğlum çok güçlü diyerek alkışladım hep şimdi ben söylemiyorum o söylüyor:) sizde bu şekil de yapabilirsiniz.
Bu arada ben gece de uyandırmadım ama sürekli kontrol ettim yapmışmı diye.
En önemlisi kabız olmaması bu süreçte oğlum ilk 💩yaptığın da korktu ağladı sonra buna da alıştı her ikisini söylüyor artık.
Bugün az önce yaparken nedense 💩 yaptıktan sonra korktu ve ağlamaya başladı anne bunu at dedi 😂 attım öyle yaptı..
Çamaşır konusuna gelecek olursak bol bol iç çamaşırı almanızı tavsiye ederim çünkü ilk 3 gün çok zor geçiyor sadece yapacağınız tek şey sabırlı olmak ve ona anlatmak.
Sıvı verin ki çişi geldiğini bilsin ve söylemeye alışsın sizde sürekli sorun mutlaka..
Bizim sorunumuz şuan tuvalete tek gitmek istemiyor illa benimle gitmek istiyor biraz oyun haline getirdim ondan olduğunu düşünüyorum bakalım bunu da atlatırız inşallah.
Sabırlar diliyorum güzel Anne. :)