Eşimle televizyon un ayağını takarken ben 2 tane büyük vida buldum ve eşim takti taktıktan SONRA ise ekran da görüntü gitti kesik kesik bir ekran görüntüsü geldi ses geliyor neden böyle olmuş olabilir. Eşim anakartı yanmış diyor büyük ihtimalle ben ise Google dan araştirtığım kadarı ile ledleri yanmış gibi geldi lütfen beni tanıdığı olan aydınlatsın