atlass1
Plasebo etkisi olduğunu düşünüyorum Ayrıca diyetleri çok katı :) yağlı süt içmek bile yasak
Sadece diyetini yapsan seansa gitmeden kilo verirsin zaten
Yani para verdim canım çekmiyor işe yaradı gibi bir şey bence
Bir doktor şöyle örnek vermişti.
Yediğimiz karbonhidratlar şekerleri küçük bakteriler yiyor içimizde.
Onları aç bırakırsak ölürler ve zamanla isteğiniz biter demişti.
Ekmeği bıraktım.. cidden canım istemiyor.
Sigara gibi bir şey kendine 1 hafta zaman tanı sadece