zehra_ilg95 bebeğim çok ağlıyordu yeni doğduğunda sancısı olmasın diye herşeuden uzak duruyordum gazı vardı hep hiç bir faydası olmadı en son çocuk doktorumuz bana demişti. Ki sen şimdi herşeyi de yemiyorsundır dedim ki evet . Bana demişti ki rahat ol boşver bunları herşey ye