Ne iyi gelir dişse uyanınca bağıra bağıra ağlayarak uyanıyor bunu bu ayda çok yapmaya başladı 2 aydır eller ağızda ama bu ayda dahada herşeyi alıyor salya çok diş etleride kabarmaya başlamış acaba dişmi gaz ilacı verdim kolik kendisi gaz olsa giderdi ilaçta sonra çünkü dişse ne iyi gelir çok şiddetli ağladı bianda 3 kere yaptı 15 dk arayla uyanıp