defnekusunannesi11 10 aylık kızımın boğazı kızardı ve öksürüyor antibiyotik kullanıyorum ama çok kusuyor. Antibiyotik verdikten hemen sonra kustu tekrar vermeli miyim?
Annegizem defnekusunannesi11 bi doktorun reelsinde şöyle bişey diyodu eğer kusmuğunda ilacı gördüyseniz ve üzerinden yarım saat geçmemişse verebilirsiniz ama eğer yarım saat geçmiş ve ilaç kusmuğunda yoksa vermenize gerek yoktur diyodu genede siz bilirsiniz tabikide
tultanhanim Geçmiş olsun Benim kızımda hasta bugün götürdüm antibiyotik verdi İlacı içti 5 dk içinde kustu ateşi düşmeyince yenidrn gittik doktor öyle durumlarda tekrar verme dedi
defnekusunannesi11 tultanhanim hangi ilacı kullanıyorsunuz acaba ilaçtan mı kusuyor kızım bazen günde 3-4 kez kusuyor
tultanhanim defnekusunannesi11 klomaks Bizim normalde kusması yok çok şükür ama ilacı içti ateş hızırsuzluk yaptı ağladı vs derken kustu Serum taktılar öyle düştü ateşi Sizde ateş var mı
defnekusunannesi11 tultanhanim ilk 2 gün vardı dolven calpol dönüşümlü kullandım bugün kesildi gibi ateşi
tultanhanim defnekusunannesi11 bizimde biran evvel kesilir inşallah Doğuştan taşikardi var benim kızımda, ateş tetikler diye çok korkuyorum 🥺 Bu arada kızımın adı da Defne 🤍🌸