rumeysa06
İlk günler şırınga
Sonra kaşık biberona geçmiştim. Kaşık biberon zor diyolar ama kontrollü verirsen gayet güzel oluyor
Meme reddi yapmıyo
Ek gıdaya geçiş zamanı bebek kaşık kullanmayı bildiği için rahat yemek yiyip yutuyo
Suyunu falan hep kaşıkla veriyorum ben