Arkadaslar herkese merhaba 🙂🤗
Deneyimli arkadaşlarıma bir kaç danışmam gereken bir şey var . Bebeğim 7 ay 20 günlük emerek uyuyan bir bebek destekli yani malesef.. sabah 8 9 arası güne başlarız 🙂 11 12 gibi tekrar uyur. Sonra uyanır. 3 4 gibi tekrar yatar ve 5 buçuk 6 da uyanır. Sonra uyutmak istemiyorum gece uykusuna erken yatsın diye saat 9 gibi uykusu gelmeye başlar ağlar mizmizlanir ama yatirmiyorum yatirirsam saat 11 de kalkıp gece 2 de uyuyor eğer onu oyalayip bekletirsem 10 buçuk 11 gibi gece uykusuna geçiyor aslında eziyet etmek istemiyorum 9 da yaptırsam uyuyacak ama 11 de kalkma olayını nasıl cozebilirim bir fikir verin lütfen